FEMEIE

„Iubesc sa fiu femeie. Ghidul femeii de nota 10” – Hedi Hoka

Ultima mea carte citita mi-a ramas adanc in suflet …in sufletul meu de femeie care nu poate sa  recunoasca  ca mai are nevoie  de  ajutor,de sprijin si de o iubire neconditionata..
Am plans dupa ce am citit aceasta carte,si nu pentru ca am regasit in ea vreo poveste trista,ci pentru ca mi-a deschis ochii si orizontul de cunoastere..
„Cum sa fii fericita ?”
Chiar ma intrebam si eu.. Pe langa fericirea pe care mi-o ofera acest copil minunat,plin de viata,sanatos si care ma iubeste nespus.. Parca mai avem nevoie de ceva?!Nu??  Ei bine.. aici am gasit raspunsul..Sa ma intreb ce-i fericirea si sa dau raspunsuri clare si concise…Fericirea este starea noastra de bine. Daca noi suntem fericiti suntem mai buni,mai rationali si mai frumosi la suflet.. Sufletul este mai important decat orice bogatie 🙂  ! :*
„A iubi este, pana la urma, un verb de vointa. Daca ai divortat, nu inseamna sfarsitul lumii. Este doar sfarsitul unei relatii. Intotdeauna pierderea unei relatii provoaca durere, dar este o ocazie minunata de a gasi alta in care sa te simti si mai implinita. Viata este ca o cutie de ciocolata. Niciodata nu stii ce viitor frumos iti rezerva. Viata de cuplu o poti reface chiar daca a murit partenerul tau. Dar nu trebuie sa te grabesti! Trebuie sa lasi timpul sa te vindece pentru ca o asemenea pierdere aduce multa suferinta in suflet. Daca ai devenit mama, nu inseamna ca trebuie sa-ti sacrifici viata pentru copiii tai. ” 
Recomand tuturor aceasta carte.. Aici gasesti tot ce trebuie.. singuratate,iubire,divort,familie,iubire si mai ales cum treci mai usor peste toate . Ba chiar si trucuri..cum sa iti pastrezi relatia  mereu calda 🙂 !
Lasă un răspuns

