PARENTING · Relatie

Mama buna,sotie rea??!!

Cum?Niciodata nu s-au plans sotii de voi?

Uite ca al meu se plange….se plange ca sunt o sotie „rea” ,dar in schimb,sunt o super mami…Chiar asa sa fie?Nu putem oare impaca perioada mamiciei cu cea a casatoriei..Ei bine,eu cred ca al meu se inseala. Eu nu m-am plans niciodata de nimic,dar trebuie sa ii arat adevarul …

De ce nu sunt eu o sotie buna,din argumentele domnului …

  • Nu ii acord suficienta atentie
  • Nu avem parte de multe momente intime,singurei
  • Il bat la cap in legatura cu pastrarea curateniei

Pai ce sa zic..normal ca nu reusesc mereu sa ma mentin pe linia de plutire,mai clachez,ca sunt si eu un suflet…Atentia si locul special il va avea mereu in inima mea…dar mai trebuie si sa o merite..nu numai sa o ceara..

Pai tu,sotie si mama,ce faci toata ziua de seara adormi inaintea copilului??

  •  Alerg dupa copil,am grija ,il hranesc,pregatesc 3 feluri speciale,pe care le arunc daca el nu are chef sa le manance
  • Spal la mana,ca masina s-a stricat
  • Fac mancare 3 feluri zilnic
  • Curatenie de 3-4 ori pe zi
  • Baie copilului
  • Pregatit masa/strans mama
  • Pregatit cafeaua si hainele inainte de serviciu

Si eu,pentru mine cand am timp?Trebuie sa inteleaga si el,ca nu vreau eu sa clachez…dar ma ajunge oboseala si tristetea..uneori.

Tu cum faci fata provocarilor zilnice?

Lasă un răspuns

