Relatie · Singuratate

Povestind…CE SA FACEM DACA NE SIMTIM SINGURE?

CE SA FACEM DACA NE SIMTIM SINGURE?

Singuratatea,pot spune  ca este o boala grea.. Aceasta,daca nu stim cum sa o gestionam…ne duce la despresie ..

Ieri am am revazut o veche colega de liceu,cu doua sacose in mana..si un copil in spatele ei..abia alerga sa tina pasul.Cateva secunde m-am oprit (nici nu stiu daca ea m-a recunoscut din prima),eu am facut ochii mari..si i-am rostit numele..Ne-am salutat si nu a parut prea incantata..Copilul a inceput sa planga si a spus ca trebuie sa ajunga acasa..

Initial,m-am suparat putin,deoarece inca vedeam in ea prietenia dintre noi si momentele in care am fost nedezlipite..I-am propus sa iesim la o cafea,insistent..Pana la urma a acceptat…cu greu..

A doua zi ,am iesit…Ea a venit cu copilul,vizibil deranjata ca a iesit cu el,dar si eu eram cu ai mei..M-a uimit putin reactia ei..Apoi sa aflu ca sotul ei a parasit-o de 2 ani si este singura,doar cu baiatul.. Incearca cu greu sa reuseasca si sa lucreze..

Am intrebat-o de ce nu m-a sunat..un semn.. nimic…A inceput sa planga ( copiii erau la joaca..si ai mei ) si mi-a povestit totul..Nu reusea sa isi imagineze ca cineva o va sustine si ca ii poate fi de ajutor.

Primele lucruri ce mi le-a spus:

  • Imi este teama sa stau de vorba cu cineva,ca poate aduce subiectul in discutie
  • Ma vad ca pe o mama rea care nu ii poate oferi copilului un tata
  • Nu imi revin..nu dorm de cateva luni

Pai cum….Nici nu stiti cate mi-a trecut prin minte,dar am hotarat sa o invit la tara cateva zile,sa stam cu copiii si sa povestim..

Vai ! Bucuria ei a fost imensa,desi nu prea a dorit sa accepte de teama sa nu deranjeze….Astfel,am pus-o sa zic eu „la punct ” si de atunci zilnic vorbim si reusesc sa o fac sa isi pasteze calmul…

Dragelor,daca sunteti singure,nu ezitati sa sunati un prieten,o ruda,ca poate va ajuta.Nu va inchideti in voi ,renuntand la viata sociala..Face mai mult rau!

Va pup !

Lasă un răspuns

