SuperBlog

SuperBlog 2015

Citind despre SuperBlog    , 

si despre toate etapele prin care trebuie sa trec ,m-am gandit sa incerc si eu.Chiar daca sunt de putin timp in mediul online si timpul trece greu –- o astfel de experienta m-ar ajuta foarte mult.

Motive?

In primul rand,mi-as dori sa  am macar cativa cititori  care sa-mi scrie unde gresesc,ce nu fac bine sau o apreciere (daca nu cer prea mult )..Apoi,bloggerii specializati m-ar putea sfatui si as putea sa invat mai multe despre aceasta arta..Specific ca  pentru mine este o arta,deoarece este la fel ca si pictura…doar ca desenele ni le imaginam dupa ce cititm.

Revenind la concurs,mi se pare nemaipomenit..NU stiu in ce  constau probele si nici despre ce s-a scris in anii trecuti (inca sunt la documentare ),dar simt ca trebuie sa o  fac si eu.

Deci,oficial imi anunt inscrierea si sper sa dau tot ce am mai bun din inima !!

4 gânduri despre „SuperBlog 2015

Lasă un răspuns

