PARENTING

Odata cu nasterea copilului, am renascut si eu

Stim ca venirea unui copil pe lume (cel putin a primului) vine la pachet cu multe griji,intrebari si probleme.Ei bine,de ce spun asta??

Experienta nasterii a fost una minunata si plina de surprize placute, iar faptul ca aveam un bebelus doar al meu ma facea sa fiu tot mai grijulie si atenta..poate prea protectoare ..

Inca de la aflarea acestei vesti,nu am avut cum sa nu ma intreb daca ma voi descurca cu acest statut  de „MAMA”..Aveam nenumarate ganduri si imi faceam tot felul de probleme cum o sa invat atatea lucruri,de unde voi sti daca bebe va fi fericit cu alegerile mele,daca stiu sa -l alaptez,daca voi reusi cu baita,daca noapte ma pot trezi….

Surpriza!!!!Toate aceste griji,dupa nasterea bebelusului au disparut imediat.Da,odata cu el,am renascut si eu!!?!

Am simtit ca raspunsurile  la intrebarile mele deja le stiu si am sa trec prin aceasta etapa cu bine.Imediat dupa nastere,instinctul matern s-a accentuat atat de tare,incat am stiu ca daca bebe plange,inseamna ca are nevoie de mine.Am stiut instantaneu( fara sa citesc sau sa ma invete nimeni) ca e timpul pentru laptic sau ca e timp schimbarii scutecului.

Cand am ajuns acasa din maternitate,priveam catre bebe si nu imi venea sa cred ca e al meu, ca de acum alegerile ce le voi face vor fi atent studiate si ca ma voi gandi la binele lui mereu.

Despre primele  doua saptamani acasa , pot spune multe.Emotiile erau atat  de mari si dorinta de a sta cu el , de a-l supraveghea era atat de intensa,incat eu si sotul faceam cu randul noaptea sa fim atenti la el.Am stiut ca are nevoie de noi, de mangaierile noastre, de caldura mamei pentru a alina durerile de burtica,plansul sau pur si simplu nevoia de iubire neconditionat!

Din experienta mea,pot spune ca totul a decurs natural,fara graba .Am invatat sa fiu mai buba, mai intelegatoare , mai iubitoare.Asa trebuie sa fie o mama!!Poate ca ne dorim o zi in care baia      sa fie singurul loc in care sa stam,avem nevoie de aer, de putina intimitate,dar sunt sigura ca putem face totul sa se impleteasca frumos si sa avem parte de armonie si liniste sufleteasca.image

Asa ca  dragelor…viitoare sau proaspete mamici.urmati-va mereu instinctul de mama, fiti atente la semnalele bebelusului si sunt sigura ca veti invata impreuna despre nevoile copilului..Si cel mai important, nu lasati stresul sa va alunge bucuria de a fi parinte.

Va pup si va astept pe pagina de facebook . Femeia ecliplseaza 🙂 .

Lasă un răspuns

