SuperBlog

Dimineata perfecta cu Arzum Okka

Este Luni !

Incep o noua saptamana plina de peripetii ..Deja am o lista plina de treburi ce trebuie sa le termin la timp,dar inca nu am energia necesara…

Deschid geamul si simt o aroma de…..cafea.

Desigur,acelasi miros pe care il simt de 1001 de dimineti,mai  exact,de cand s-a mutat in bloc  o familie din Turcia…Ea frumoasa,cu parul lung si negru,el un barbat puternic si muncitor…Niciodata nu am indraznit sa ii intreb care  este secretul mirosului de cafea puternica,ce colinda  dimineata in tot blocul..Sigur, poate nici nu doreste sa mi-l dezvaluie…

Mi-as face curaj,dar de unde..?!

Bat la usa apartamentului.Ea imi deschide zambind si ma pofteste inauntru.Incep sa ii spun hotarat ca de cand s-au mutat in bloc,imi doresc sa fiu  un  membru al familiei lor,tocmai din pricina cafelei…

Ea zambeste….

” -Si eu ma simt ca acasa.Am parte de cafeaua cu care m-am obisnuit ani la rand..Am descoperit ceva,sa iti arat.. ”

Ma invitat in bucatarie si observ o cafetiera – Arzum Okka– o minune..Nu credeam ca poate exista un produs  care sa te faca  atat de fericita inca de la primele ore ale diminetii.

Featured image

A fost dragoste la prima vedere..Si se potriveste si cu mobila din bucatarie…Excelent !

In timp ce imi savuram cafeaua minunata,ii spun sa imi aduca si mie una cand merge in vizita in Turcia..Ea zambind..

„-Nu e nevoie sa astepti atat !”

Sa iti spun ceva..Da un search pe google pe  magazinul MarketOnline.ro si cauta la reduceri cafetiere .

M-a surprins faptul ca are un calculator in casa,ca mi-a dat toate aceste detalii..Eu o vedeam ca o   Șeherezada a timpurilor apuse,dar se pare ca este una moderna.

Abia astept sa soseasca cafetiera si sa imi faca trezitul de dimineata o placere.

Va invit alaturi la o ceasca de cafea turceasca,sa sarbatorim prima proba la

Featured image

Un gând despre „Dimineata perfecta cu Arzum Okka

Lasă un răspuns

