SuperBlog

Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

Fii o Ileana Cosânzeana modernă! ” ,asta ne indeamna prietenii nostri de la Farmec.

Daca as fi stiut acum doi ani de produsele Gerovital Tratament Expert, ,altfel ar fi stat situatia. Sa va povestesc…
 La scurt timp dupa nastere,au intervenit tot felul de schimbari ,fizice si psihice.Cred ca toate mamicile s-au confruntat cu asta..Cel mai mult m-a marcat caderea abundenta a parului si deteriorarea acestuia..Aveam parul foarte lung si des.De multe ori evitam sa il coafez sau sa il vopsesc.De fapt,nici nu ma atingeam prea des de el ,deoarece imi era teama sa nu raman fara niciun fir.Acest fapt mi-a provocat multa tristete,deoarece nu mai eram acea  Cosânzeana cu parul fin,lung si negru ca abanosul.

Am incercat toate produsele ”minune’ aparute pe piata,am consultat si doi dermatologi,degeaba.M-am luptat cu morile de vant,pana cand am aflat de

Samponul anticadere 250 ml ,care a dat rezultate inca de la prima utilizare.
Featured image
Pe langa parul frumos si matasos,mi-au ramas si bani de un suc,deoarece raportul calitate – preț este minunat. Mi-am recapatat increderea in mine si pot iesi la plimbare frumos coafata,deoarece am doctorul personal al parului meu chiar in baie .
Motive pentru care sa alegi aceste produse?
  • sunt produse de tradiție
  • au o gama variata:șampon anti-mătreață, șampon anti-cădere, mască regenerantă, ser pentru vârfuri despicate, ser termoprotector
  • rezultatele sunt exceptionale

Am recomandat tuturor femeilor aceste produse si am auzit numai de bine.

Incearca si tu si sigur va ramane gama ta de produse preferate  !

Acest articol a fost scris pentru  SuperBlog 2015  🙂 .

 


Un gând despre „Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

Lasă un răspuns

