SuperBlog

Femeia eclipseaza cu Colop

Acest blog micut va avea propria forma de eclipsare…Si anume – o  ștampilă  .

O voi folosi sa trimit scrisori cititoarelor mele,pentru inceput.

Mereu mi-am dorit sa am un accesoriu atat de frumos si util.Cand eram la liceu,avem un profesor care a fost si profesorul tatalui meu (deduceti de aici varsta ) care avea o stampila cu numele si data calendaristica.. Chiar mi se parea uimitor  cum reuseste sa-ti puna amprenta atat de bine pe caietele noastre,pana cand l-am vazut cu stampila..Si de atunci ,mi-am propus sa am si eu..

Astfel am ales  Colop ,deoarece pot avea parte de personalizare,rapiditate si ma pot corecta daca  gresesc textul . Curand imi voi deschide un magazin,special pentru femei,care se va numi „Femeia eclipseaza”.

Featured image

Pe fiecare bon fiscal sau cutie,clientii vor gasi numele blogului (magazinului ),cat si  un text de bun venit. Era sa uit,rosul nu va lipsi.. Interesant,nu?

Daca intrati pe site,veti gasi mai multe modele de stampile,cu diverse intrebuintari:

  • pentru firma
  • medici
  • avocati
  • ecologice
  • cu text personalizat

Iar anul viitor, vor fi prezenti la nunta mea.. Chiar daca nu personal,macar prin aceasta stampila minunata.Imi voi stampila invitatiile,sa ramana o amintire placuta .

Featured image

Intrati repede si voi.Sigur veti gasi ceva pe placul vostru si cu multe oferte speciale.

Pana cand ajunge comanda,mai scriem putin si pentru SuperBlog !

🙂

Un gând despre „Femeia eclipseaza cu Colop

Lasă un răspuns

