SuperBlog

Ce m-as fi facut fara….

Ce m-as fi facut fara….fara ceara pentru epilat.

Mereu mi-am dorit sa am o  piele catifela,fina la atingere…..la fel ca pielea unui bebelus..

Ei bine,am descoperit secretul… epilarea cu ceara .

Acum vreo cinci ani,tatal meu trebuia sa participe la o reuniune cu fostii colegi  . El fiind luptator, a dorit sa-si epileze parul de pe piept pentru a-si etala muschii si sa le arate colegilor ca trecerea timpului nu l-a afectat deloc. Sa vedeti aici orgoliu barbatesc ..

I-a spus mamei (eu fiind inca mica pentru a stie ce e ala  epilat ) sa il ajute.Mama i-a scos un aparat de ras si i-a urat spor la treaba. El nu a dorit ,spunandu-i ca doreste sa incerce cu ceara de epilat a mamei.. (Stia el ca ii face o piele fina ,fara a fi nevoit sa se zgarie sau sa se taie cu acele aparate .)

Mama,zambind:

„-Stii ca doare,nu?”

„-Eu sunt barbatul in casa,draga ! Suport orice durere !”

Nestiind ce il asteapta,s-a apucat de treaba.. Prima aplicare…

„-Auuu….offf.aaaaa..auuuu!”

„-Doare? ” intreaba mama ..

„-Nuu..deloc.”

„-Offf,hai ca sunt barbat,pot…Auuu,auu..!”

Si a continuat asa,pana s-a epilat pe brate si piept,dar fara sa mai scoata un sunet…

La voi cum a decurs prima epilare?

Trecem peste ani..Aveam un zbor  cu prietenii mei chiar in acea seara la Miami.Aici frig  (nu aveam nevoie de epilare..ba chiar parul imi tinea de cald ),iar acolo soarele astepta sa ma bronzeze..

Bagajele facute,biletele cumparate,dar cu jumatate de ora inainte sa plec,am intrat in panica.

„-Mamii……am uitat sa ma epilez…..! ”

Stiind intamplarea cu tata,am zis sa ma feresc de ceara.Incerc un epilator..Numai zgomotul ma facea  sa nu il suport. Simteam deja ca voi renunta…Urmatorul produs fusese un aparat de ras de unica folosinta cu care m-am taiat din prima. ( Stiti ce mi-a trecut  prin cap..ca au fost 2 lei irositi  🙂 ).

Timpul trecea,eu nu stiam ce sa fac..Intre timp,mama imi incalzise ceara  traditionala cu miere ( imi venea sa o mananc si alta  nu).

Featured image

Si m-am apucat.. un  picior,apoi altul…pe o mana..pe alta (ca doar din maimuta ne tragem,nu?).

Ma gandeam ce o fi fost in capul tatalui meu sa reactioneze asa.Ce-i drept,a durut putin,dar imediat cum am  vazut ca pielea mea e fina,miroase frumos,chiar m-am bucurat ca s-a inventat acest produs…Oare noi suntem mai rezistente la durere sau tata se prefacea?!

Dupa aceea,mi-am aplicat un ulei hidratant si eram exact ca un bebelus.

Astfel,am ramas fidela acestui produs . Cu Total Pro Beauty , vom avea parte  mereu de produse profesionale.

Acest articol a fost  scris pentru SuperBlog 🙂 !

-c

Un gând despre „Ce m-as fi facut fara….

Lasă un răspuns

