SuperBlog

Tricouri pentru fiecare

  Astăzi vom vorbi despre tricouri..dar nu despre orice fel de tricouri,ci despre cele personalizate.

De multă vreme caut un loc în care să găsesc tricouri minunate,de calitate şi cu mesaje imprimate şi nu lipite. Am avut ocazia să aleg de pe Tshirts.ro,un tricou care să-mi reflecte personalitatea…Păi cum pot alege un singur model,când acolo am găsit peste 200 de modele de tricouri cu mesaje haioase, parodii, design-uri în pas cu moda, pentru toate gusturile?!

Sunt pe categorii:

  • amuzante
Featured image
Pe acesta il doresc toti barbatii ,nu?:)
  • ilegale

    Featured image
    Cu sau fara apa plata
  • cooldesign
  • partytime  
  • sex

    Featured image
    Pe acesta îl va primi iubi la nuntă noastră.. Aşa,să se ştie :).
  • calculatoare
  • sport
  • sigle
  • tricoul tau

Am vrut să încerc ultima categorie-cele cu poză.Având mereu diverse treburi de rezolvat departe de casă,am vrut să am companie şi sigur va alunga dorul de familie. Sunt super încântată de ce a ieşit . Cu siguranţă va urma o altă comandă. Îţi poţi alege tricoul în funcţie de mărime,culoare (negru,roşu,alb ) şi mesaj sau poză. Iar materialul va fi mereu bumbac 100%. 🙂

Astăzi am purtat tricoul la muncă.. Prietenă mea a rămas vizibil surprinsă de calitate şi de felul cum e printată poză.. Acum o luna a fost ziua prietenului ei şi i-a făcut un tricou cu poza sa,dar după prima spălare ,poza s-a dezlipit şi mărimea L s-a făcut XXL(frumos cadou,nu?).

De ziua cuiva-

Tshirts îţi ispira alegerea

Fie că vrei să eclipsezi,

Că ţinuta ţi-o personalizezi..

Intră pe site fuguţa,

Că doar ..TU..

Featured image

Acest articol participa la SuperBlog 2015,proba 5 🙂 !

Un gând despre „Tricouri pentru fiecare

Lasă un răspuns

