Fără categorie · SuperBlog

Acum e posibil !

Ştiai că acum îţi poţi îndeplini visul ,folosind un card de credit?
Pare desprins dintr-un basm .Un basm în care tu eşti personajul principal şi poţi avea orice doreşti..De la articole copii & jucării, asigurări, auto, bijuterii/accesorii, casă & grădină/ decorațiuni, cosmetice/farmaceutice, cursuri & formare profesională, dulciuri/ delicatese/ suveniruri/ cadouri, electrice/electrocasnice, electronice/ instrumente muzicale, florărie, îmbrăcăminte & articole sportive, încălțăminte, librărie/papetărie, medical, modă, produse IT, restaurant/fast-food/cafenea, saloane înfrumusețare & săli sport, servicii medicale veterinare/pet-shop, sisteme de securitate / articole vânătoare, supermarket, telefonie mobilă până la turism.Să va spun cum?

Featured image

Ei bine, este vorba despre cardul STAR Forte !

Pentru ce beneficii l-am ales?

  • PUNCTE STAR- cadou pentru cei dragi
  • SMS alert
  • Extrasul de cont gratuit
  • Plăti sigure pe Internet
  • Plata facturilor de utilitati
  • 8.000 de parteneri STAR
  • Până la 12 rate fara dobanda

Povestea a inceput asa..

-Mami,mai sunt 5 zile până la ziua mea.Abia aştept petrecerea ,spuse copilaşul zâmbind…Mi-ai promis că anul acesta îmi vom sărbători ziua într-un loc special..Ştii că anul trecut am renunţat la idee…
-Da ,dragule ! Ştiu ce am promis,însă nu ştiu de unde vom lua aceşti bani..
-5.000 de euro sunt greu de găsit…Dacă facem un împrumut,dobânzile vor ajunge la 15.000 de euro.Este mai mult de ce ne putem permite. In plus, nimeni nu ne acordă un împrumut în 5 zile ! 😦

-Mami,mi-am imaginat că vom avea 20 de invitaţi,un tort cu Minions ,multe baloane..Şi acţiune se petrece într-o sala mare,cu lumini aprinse,la fel ca de  Crăciun..Ar fi cea mai frumoasă surpriză..
Mama i-a transmis <noapte bună>> şi a plecat din camera,suspinând…

Intră pe internet si da  peste multe anunţuri,dar nici unul nu pare să o ajute…Peste tot cerinţe mari,dobânzi uriaşe..În plus,nici nu ştii peste cine dai.

A adormit cu telefonul în mâna şi cu gândul departe..

Ce frumos ! Petrecerea a inceput ! Invitaţii au sosit.Mihaita este in culmea fericirii..Tortul,invitaţiile,cadoul copilului  si ţinutele noastre le-am cumparat online ,doar cu acest card..Aaa, era sa uit.Pantofii  tot online,de pe Bugatti Shoes  .

S-a făcut dimineaţă..Tatăl ajunsese acasă de la muncă..
-Iubito,trezeşte-te.Trebuie să facem cumpărături..
-Sunt trează ,zise ea speriată  (cu parul ciufulit si cu ochii inchisi ).

-Ce? Am crezut ca visez.De unde bani?

-Am aplicat eu la Banca Transilvania şi avem 5.000 de euro pentru petrecerea lui Mihăiţă..La cum am calculat (plus reducerile la plata cu cardul şi toate punctele ce se transformă în bani ) ne rămân bani şi de un fim la Cinema City.

––––––––––––– 🙂 –––––––––––– 🙂 ––––––––––––––––––

Aţi văzut că în viaţă totul are o rezolvare? Când nu te aştepţi, poţi fi cel mai fericiţi !

Şi prietenii tăi pot fi STAR! Povesteşte-le despre STAR Card
şi vei primi 50 lei în puncte STAR pentru fiecare card emis.

Scris pentru SuperBlog 2015 ! :*

Un gând despre „Acum e posibil !

Lasă un răspuns

