Relatie

Mi-as fi dorit sa fiu barbat……Macar pentru o zi..

IN LOC DE „NOAPTE BUNA”…

Pentru unii …

Desi pare greu de crezut,uneori imi doresc sa fiu barbat…Si nu pentru ca nu imi place sa fiu femeia,sotie,mama,bucatareasa,etc..ci pentru simplu fapt ca imi doresc sa ofer unele lectii..Lectii pe care un barbat nu ar avea cum sa le invete de la mine (O FEMEIE),doar sa fiu tovarasul lui..

Ador sa fiu femeie…Femeia cocheta,mereu cu zambetul pe buze,frumos aranjata si eleganta,desi imi plimb piticul.Nimeni nu ma va schimba.Voi ramane la fel,indiferent de situatie.Nu am averi ,poate nici o situatie materiala fabuloasa,dar imi permit sa zambesc si sa radiez de fericire pentru ca stiu ca eu  nu ranesc si nu-mi bat joc de oamenii de langa mine.. Pot sa ma ridic din pat dimineata si sa-mi beau cafeaua linistita, doar eu,cu gandurile mele..Ganduri ce nu sunt prea stralucite…sau poate mi se pare..

Sa nu mai lungim vorba…De ce vreau sa fiu barbat??

Poate nu ma intelegeti..Vreau daca cititi acest mesaj,sa va spuneti  si voi parerea.:)

IMAGINATIE:

Ce as face cand sotia imi spune ca nu o ajut la treburile casei?

Nimic mai simplu ..Urmatoarea zi  eu ma voi trezi primul si ii voi face cafeaua..Voi pregati micul dejun si o voi chema. Sa stau cu ea la masa?Da..5 minute,apoi ma voi duce sa termin curatenia si intre timp fac si 3 feluri de mancare..De ce 3? Pentru ca ea intotdeauna gateste asa..Stie ca  sotul nu isi lasa nervii  la serviciu si daca va face mofturi la mancare,va avea de unde alege..

Este in una din zilele in care nu are chef de nimic..Se simte vizibil obosita..Are nevoie de liniste… O poate avea.. dar..dupa ora 23,cand adorm copiii…A zis cineva ca nu merita?? Merita.. dupa ce casa e curata..mancarea e in frigider,hainele sunt spalate si calcate.. copiii spalati si mancati..si adormiti..

Ce as face eu, chiar daca si eu am o zi plina la munca? O rog sa stea azi in pat.. i-as oferi macar o zi libera  si as trimite copiii la mama.. Daca nu se poate fara copii,macar sa nu se gandeasca la treburile zilnice. Ii promit ca o voi ajuta..De fapt, ca termin eu totul,chiar daca as munci pana la noapte.

Daca as fi un barbat,in mod cert i-as ceda locul din autobuz unei femei.. Nu conteaza cum arata sau ce varsta are.. As face-o pentru ca stiu cate treburi are pe zi.. Stiu lectia de la mama mea… Si ea e la fel..

Ati auzit  / vazut vreodata un barbat care tipa la sotia lui si ea incepe sa planga? Ei bine, eu nu as fi un asa nemernic..Poate nici lacrimi de fericire nu as vrea sa vad pe obrazul ei..Si stiti de ce?

Pentru ca o IUBESC.. As considera ca fara femeia  de langa mine nu m-as simti pe deplin fericit.

Pe langa iubire,ar trebui sa existe si RESPECT. M-as gandi ca ar trebui sa o respect la fel ca pe mama mea.. Mama m-a ajutat  si a avut grija pana acum de mine ,m-a crescut si m-a educat, dar  restul vietii mi-l voi petrece cu ea,SOTIA MEA.

Cata nevoie are o femeie de sustinere si de intelegere.. de atentie si de grija…de resprect si iubire..

Si as mai avea multe de spus,dar prefer sa nu ma intristez…

Draga barbate,hai sa facem un schimb pentru o zi.. macar o zi sa vezi cum ar trebui sa iti respecti fiinta pe care o ai alaturi,pe care TU  ai ales-o  sa o faci fericita,caruia TU i-ai promis ca o sa fie bine,ca nu va plange si ca poate avea incredere in tine.

Noapte buna ,dragele mele !!

P.S. Este un exercitiu de imaginatie,dar cunosc multe cazuri asa.. (in caz de primesc sesizari de la barbati :)) )

Lasă un răspuns

