Fără categorie · Relatie

Te iubesc,sotul meu..

Azi te iubesc mai mult că ieri şi mai puţin că mâine…

În fiecare zi voi încerca să închid prăpastia dintre noi.Pentru că merităm.Voi încerca să lupt,indiferent de situaţie. Ştiu, atunci când ne-am cunoscut eram altfel.. Nu numai eu,şi tu te-ai schimbat. Am devenit pariniti,grijile uneori ne apasă. Şi eu te simt altfel..Îmi doresc să intrii pe uşa cu zâmbetul tău cald ,care îmi transmite că mă iubeşte.

Mi-ai spus aseară că îţi e dor de mine.. Nu ţi-am spus nimic,dar toată noaptea m-am gândit la asta..Cum să-ţi fie dor de cineva atunci când este prezent mereu lângă tine?

După multe momente de rătăcire, am găsit răspunsul..Poate mă vrei că înainte,dar nu mai pot fi asa . Vrei femeia aceea cochetă,parfumată şi mereu aranjată.Nu mai pot fi asa non stop. Mă vrei pe mine, mereu dispusă să îţi ofer ţie toată atenţia şi să ai parte în fiecare zi de câte o surpriză…Să mă poţi sărută în voie, fără să se trezească bebe..

Acum,atenţia şi grijă mea se împarte la doi…Tu nu mai eşti în centrul atenţiei.. Dar,te-ai fi aşteptat să nu se schimbe nimic..Sau poate oboseala mea te depăşeşte…Lucrezi zilnic,iar eu rămân acasă.. Să ştii că nu stau degeaba ,iar copilul nu stă locului o clipă..Ştiu, când ajungi tu acasă este liniştit şi gata de culcare.. Dar nu a fost aşa toată ziua..Însă pe mine nu mă deranjează. Ştiu că odată îmi vor lipsi aceste momente pentru că timpul zboară foarte repede.
Vrei să te plângi că adorm înaintea copilului?Te rog,nu fă asta. Îţi propun un schimb, măcar pentru o săptămâna.. Vom vedea apoi dacă vei avea ceva de comentat..Aa,am uitat.. nu uită să faci în fiecare zi curăţenie + mâncare…Nu este suficient doar să stai cu copilul. 🙂  Asta este cea mai usoara misiune.

Ştiu,te-ai convins..să revenim la ale noastre..Şi mie îmi este dor de serile în doi, de nopţile în care adormeam pe canapea ,iar soarele ne trezea dimineaţa..Dar,acum iubesc dimineţile în care bebe ne trezeşte. Parcă este mai frumos,un vis minunat.

Dar,să nu uiţi..Te voi iubi mereu şi nu voi lasă vreo discuţie să ne afecteze sau vreo întâmplare să ne deranjeze.. Trebuie să fie armonie în casă noastră,să fim veseli şi să se simtă iubirea noastră!!

 

P.S. Felul cum gestionăm familia,cum ne arătăm sentimentele şi felul cum reuşim să fie pace şi linişte,va spune multe despre noi.La un moment dat,fiul nostru va copia de la gesturile,cuvintele şi modul în care ne vorbim şi le va folosi şi el în familia lui.Nu îmi doresc să înveţe ceva greşit ! 🙂

 

Ma puteti gasi si aici Femeia eclipseaza !

Lasă un răspuns

