concursuri

Mai bine singură acum,decât singură toată viaţa lângă un bărbat nepotrivit

Noi, toate, încă de la prima iubire spunem că el este alesul,prinţul pe care l-am aşteptat şi cu el ne dorim să rămânem toată viaţă. Uneori treaba asta iese din prima, alteori nu. Dar, sfatul meu este să nu acceptaţi să va simţiţi singure într-o relaţie.. Durerea unei despărţiri de un bărbat nu se poate compară cu durerea de a fi singură toată viaţa, deşi eşti căsătorită cu cineva. Pur şi simplu, te simţi neputincioasă şi nu înţelegi de ce se întâmplă numai lucruri urâte, de ce nu îţi acordă atenţie … Multe întrebări ,fără răspuns.

Adela,

„M-am căsătorit devreme,poate mult prea devreme aş spune eu,acum. Totul a fost frumos, timp de câteva luni, apoi a început să plece de acasă cu zilele. Iar când venea, în afară de calculator sau tv,nu ştia altceva. M-am hotărât să vorbim deschis, să ştie ce mă deranjează, să ştie că aşa nu mă simt fericită şi că îmi doresc puţină atenţie. Răspunsul lui, evident,a fost că munceşte prea mult şi este stresat. OK, am trecut peste asta cu acelaşi comportament, ba mai rău, a început să mă jignească atunci când ne certăm şi s-a întâmplat să dea şi în mine..Acum , mă simt atât de frustrată că nu am ştiut atunci cum să îl opresc, să plec şi să îmi văd de viaţă mea. Cum este normal, din căsătoria noastră a rezultat şi un copil. Nu şi l-a dorit, apoi l-a acceptat. Spunea să am încredere că se va schimbă. A fost mai rău. Eu eram obosită. Zilnic mă trezeam la 6, să îi pregătesc mâncarea, cu copilul în bucătărie, că el nu stătea. Apoi, apucă-te de curăţenie şi mâncare, plus spălat , la mâna, că nu îşi dorea maşină de spălat (parcă ar fi spălat el ), plus că noaptea dormeam foarte puţin. Când venea acasă, nu făcea nimic.. Eu totul. Şi uite aşa, s-a destrămat o căsnicie, fără dorinţa de lupta a ambilor parteneri. Şi să îţi răspund la întrebarea ta..DA, te poţi simţi singură , chiar dacă eşti într-o relaţie.. Sfatul meu este să nu acceptaţi jigniri şi să nu va fie teamă că nu aveţi unde pleca cu un copil, sau că îl veţi supără. Dacă ai luat o decizie şi crezi că poţi renunţă, fă-o pentru binele vostru, al tău şi al copilului. Un copil va creşte frumos doar într-o familie în care armonia şi iubirea se simte.Am suferit mult, dar acum sunt fericită alături de copilul meu.”

Ne spune Adela, în urmă unei discuţii la o cafea. Aşadar, îmi doresc să nu aveţi teama că nu puteţi fi ajutate dacă se întâmplă aşa ceva. Dar, înainte de asta, să fiţi precaute pe cine alegeţi, dacă va poate face cu adevărat fericită.

Va doresc multa iubire !

P.S. Dacă aveţi vreo poveste, pri care putem să învăţăm ceva, va aştept să o scrieţi.

Un gând despre „Mai bine singură acum,decât singură toată viaţa lângă un bărbat nepotrivit

  1. Ah…atat de adevarat… spunem multe ca „stiam asta deja” dar in fata faptului ne purtam total invers. De.ar citi mai multe articolul asta…
    Vorbesc din prisma „copilului” din articolul tau.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

