concursuri

Tinuta ideala de pe StarShinerS

Încep de pe acum să-mi caut ţinuta ideală pentru seara de Ajun. Voi lua cina cu socrii mei la un restaurant… Îmi doresc ceva simplu,dar de efect. Nu vreau să fiu prea încărcată, nici accesorizata ca un pom de Crăciun. Simplitatea constă în lucrurile simple.. Asta mă defineşte pe mine că femeie.

Am gasit ceea ce cautam. O  rochie StarShinerS Brodata Rose Emotion Black,care consider că mă avantajează foarte bine. Am rămas cu câteva kilograme în urmă sarcinii,iar modelul tip clopot ascunde eventualele imperfecţiuni din zona soldurilor.

185148-1200x1800-lo.jpg

Si nu ma pot duce  doar in rochie la cină . Am nevoie si de pantofi eleganti,rosii,sa se potriveasca cu rochia.Am ales o pereche de pantofi din piele ecologica  si cu tocul inalt de 11 cm.

 

Pantofi-Gallant-Selection-Red.jpg

Pentru a-mi completa tinuta ,am ales un palton  negru,simplu pentru a-l purta si la alte ocazii.

188859-1200x1800-lo.jpg

Aceste trei lucruri mă vor ajuta ,în mod sigur, să-mi impresionez atât soţul,cât şi soacră. Este foarte pretenţioasă şi în mod sigur va aprecia calitatea hainelor alese de mine.

Ei se recomanda astfel :

„StarShinerS este un magazin online de haine de damă preferat de peste 100.000 de femei. StarShinerS este un concept fashion unic, ce ajută aproape o sută de mii de femei din România și Europa să-și aleagă haine online din categoriile: rochii, ținute office, ținute pentru party, costume de baie, ținute de gală, haine de iarnă, jeansi, ținute sport și altele. Articolele de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei disponibile în magazinul de haine online StarShinerS sunt originale și respectă normele de calitate europeană. Toate hainele prezentate ca atare în magazinul online StarShinerS se află pe stoc, în depozit propriu, și pot fi livrate în termen de 24 de ore. ”

Iar eu, confirm atat calitatea produselor,modelele fiind moderne ,dar si  seriozitatea si rapiditatea cu care ajunge produsul la destinatie. In plus, gasesti mereu haine sau accesorii la promotii ,pentru orice buzunar.

Daca nu iti mai doresti un produs, returul este gratuit si primesti banii inapoi in maxim 15 zile.

Imediat o sa ma uit si pentru tinuta de Revelion.. Am vazut foarte multe modele ce mi-au starnit curiozitatea ! Intra si convinge-te ! 🙂

We    love    to dress you!

Articol scris pentru Campania StarShiners.ro  !

 

 

 

 

2 gânduri despre „Tinuta ideala de pe StarShinerS

Lasă un răspuns

