FEMEIE

Acel moment cand esti singura acasa

A trecut ceva timp de cand nu am mai ramas singura acasa…dar, a sosit ziua cea mare. Nici nu a iesit familia pe usa ( copil, sot, bunici,catel )si deja imi imaginez cum imi voi petrece ziua.

mame-singure-fericite.jpeg

Vreau sa fac lucrurile ce ma relaxeaza si imi doresc sa ma bucur de aceste momente .. Ador mirosul cartii mele preferate,pe care inca nu am terminat-o de citit,dar azi este momentul.

Gelul de dus cu o usoara tenta de cocos ma striga usor….Am zis ca el are prioritate si am ales sa fac o baie lunga si relaxanta. Apoi, termin cartea de citit si imi subliniez niste citate (asa cum fac cu fiecare carte ). Stiu ca trebuie sa imi mai ocup ziua cu ceva,asa ca poate sun o prietena. Nu ne-am mai vazut singure de cativa ani buni.

A,sa nu uit.. Vreau sa merg la salon pentru a-mi aranja parul si sa-mi fac manichiura..

Ne-am luat <<la revedere>> ,dar nu inainte de a  le spune sa ma sune daca au vreo problema. Stiu, este mai bine fara telefon in aceasta zi relaxanta, dar vreau sa fiu la curent cu ce se intampla.

Au plecat. M-am  dus la bucatarie sa-mi fac un ceai. M-am gandit sa le fac prajitura lor preferata, mai intai,apoi sa trec la lista mea de dorinte. Prajitura este in cuptor, ma apuc de curatat bucataria…. Termin intr-o ora,apoi intru putin in dormitor sa-mi iau  pijamalele ..Mda, hainele nu arata cum ar trebui,asa ca ma apuc sa le asez si sa sortez din ele. Termin tot, schimb lenjeriile si le bag la spalat.. Ies afara si intind rufele si ma gandesc sa imi aranjez putin florile..

Am zis sa ma opresc cu treaba ,si sa trec la lista mea.. Pregatesc apa ..suna la usa cineva..S-au intors..Ce repede a trecut timpul 😦 . Aveam atatea planuri de facut,dar nu am reusit mai nimic..Mi-am facut un dus (5 minute  ) si  am pregatit masa. Cat de tare s-au distrat fara mine..

De ce am renuntat la prioritatile mele?? Sunt mama,de aceea.. Stiu ca si la voi este la fel.Stiu ca va lasati mereu pe voi, pentru a aduce bucurie familiei, sa le pregatiti ceva dulce sau pur si simplu sa va organizati curatenia..

 

Lasă un răspuns

