FEMEIE

Un sfarsit de an asa cum vreau eu…

Incep  de pe acum sa  imi selectez momentele cele mai  bune din 2015, dar nu reusesc. Daca cineva mi-ar da ca tema sa aleg 10 momente speciale, poate ar trebui sa dublez numarul si tot nu as reusi..Si stiti de ce? Pentru ca am invatat sa ma bucur  de fiecare moment in parte, la aceeasi intensitate.

Respect fiecare clipa. Mi-a luat ceva timp sa invat asta, dar acum apreciez chiar si zambetul  persoanelor cu care intru in contact pe strada,prin parc etc. Ofer la randul meu un zambet cald.. Nu pot privi o persoana de pe strada cu ura sau suparare, chiar daca am probleme nerezolvate sau alte treburi pe cap.Asa ma relaxez si eu si zambesc. Se spune ca o zi in care nu ai ras/ zambit, este o zi pierduta…. La fel zic si eu ! 🙂

Odata ce ai devenit mamica si ai o familie, sigur ca printre momentele importante se afla casatoria, nasterea copilului, primul zambet si primul <<te iubesc>>, insa acum apreciez si sarutul de noapte buna al sotului meu si momentele in care reusim sa de desprindem de realitate si ne uitam unul la celalalt,fara sa stim ca facem asta..Pretuiesc fiecare moment si apreciez bunatatea oamenilor din jurul meu..

A fost 2015 anul asa cum ai sperat?Nu ,deoarece nu imi propun o schema de pe care sa ma ghidez..Las lucrurile sa isi urmeze cursul firesc si intervin numai unde este cazul..Recunosc ca a fost un an fructuos si ma despart cu tristete,orecum , de el..dar astept noi provocari si bucurii..

Pe blog nu am timp sa scriu  asa cum mi-am dorit de la inceput..Asta ma intristeaza,insa nu am ce sa fac.. In timpul liber, trag cu ochiul si pe aici..

Astazi,in timp ce scriam am primit un apel,de la un curier.Avea un pachet pentru mine…. Cand am ajuns sus cu el, il defac..era un parfum din partea  dm drogerie markt Romania , care m-a surprins nespus de mult. Daca as  avea cum sa dau o aroma blogului, aceasta ar fi..Dulce si persistenta care invaluie perfect  simbolurile de pe sticla..O femeie care eclipseaza are nevoie de accesorii,de iubire si de  Ulric de Varens Paris Dream..Multumesc mult si recomand cu drag acest parfum..

12435782_995968987125898_1773318519_n.jpg

Ca si Craciunul, acest sfarsit de an il voi petrece in familie, cu prieteni si oameni dragi…Nu ma simt bine sa plec de acasa in  noaptea cea „mare”,asa ca distractia va avea loc la mine..

Pentru doamne- Sa nu uitati sa va acordati putin timp pentru voi.Aranjati-va si bucurati-va de tot.

Si sa fac o incheiere, vreau sa urez tuturor un an nou mai bun,mai linistit.Iubirea si dragostea sa fie prezente in viata voastra mereu.Necazurile sa stea deoparte,iar voi sa fiti frumosi si sanatosi..Sa va bucurati de fiecare moment si sa apreciati viata.. 🙂

La multi ani ,2016 !

Lasă un răspuns

