Fără categorie

„Mami,de ce se urâțesc unele femei?”

Iesind astazi din mall ,  zaresc o  fosta colega de facultate.  Avea extensii in par,  un ruj roz si un machiaj tipator. A, sa nu uit de sprancene.. ca ele mi-au sarit in ochi prima data. Ma opresc pentru cateva secunde sa vad daca este ea si apoi salut. Se opreste si incepem sa vorbim.. Nu am reusit sa inteleg prea multe din ce spunea, din cauza buzelor.. Nu stiu ce-o fi avut cu ele, ca le tinea strans.. asa o fi trendul?

Ea vorbea, eu zambeam si trecea timpul. La un moment dat, cred ca mi-a pus o intrebare  ,dar am pus-o sa repete. Evident ca nici atunci nu intelesesem, dar am lasat-o asa. I-am spus ca am surzit din cauza nasterii.. M-a compatimit  si isi continuase speech-ul.. Suna  un telefon, dar nu era al meu , ii spun ca ii spuna telefonul… „Ah, e eifonul meu !”, si  il inchide. Printre putinele vorbe ce i le-am adresat, o intrebasem cum ii merge.. Surprinzator, de data aceasta nu a mai zis nimic, insa mi-a aratat  mandra geanta Louis Vuitton…

„Oh, super, ai castigat la loto”?-o intreb eu zambind..

„Nu fataaaa,mi-a daruit-o iubi . A dat 2.000 de euro pe ea!!! ”

Ce ideea am avut si eu sa intru in vorba cu ea..   Ii spun ca nu stiu pretul ca nu urmaresc activitatea gentilor Louis Vuitton… Aici se termina conversatia ,pentru ca ametisem de  la mirosul de parfum cu care era data.. Pleaca ,iar eu m-am intors.. Ma innebunea mersul sau de gazela.. Mai ca imi venea sa ma duc sa o tin.. ca parca se rupea in bucati..

La aceasta intamplare au luat parte prietena mea si copiii sai.. La un moment dat  spune unul din baieti..

„Mami, de ce se urâțesc unele femei? Ai vazut cum era fardata acea doamna.. Oare are sot? Ca eu  cand o sa devin barbat, nu m-as uita la o fata care sa semene cu ea !”..Am ramas amandoua surprinse si  chiar ne intrebam si noi..

Este adevarat ca unii barbati prefera  ca femeia de langa ei sa fie mereu aranjata si cocheta, dar exemplul de mai sus nu mi se pare ca se incadreaza.. Astfel, nu stiu cum ne vom mai împopoțoná   peste cativa ani,numai sa atragem putina atentie asupra noastra.. Oare altfel nu putem?

Sper sa nu devina acest lucru o moda sau o necesitate peste ceva timp… Vad tot mai des aceste tipare si  putem doar sa ne rugam ca sa nu copieze copiii nostri aceste modele.

Voi ce spuneti? 🙂

Lasă un răspuns

