Fără categorie

Reusesti sa-ti faci partenerul sa te ajute la treburile casnice??

Barbatii, in general, ar face orice numai sa scape de responsabilitati in legatura cu treburile casnice sau sa isi ajute sotia.Sigur ca sunt si exceptii, dar al meu  nu se numara printre ele.

Cum am reusit eu sa-l fac sa ma ajute?

Timp de cateva luni, m-am ocupat singura de copil si de casa. Cand ajungea el de la munca ,totul era curat.Luam cina si ne pregateam seara sa vizionam un film .Eu,adormeam inainte sa inceapa filmul ,iar el, mereu se supara.Intimitatea  noastră  trecea pe locul doi sau patru.. Ştiu ,cade in grija mea sa gatesc,, sa am grija de copii si sa intretin casa curat.. Dar, daca timpul ii permite ,de  ce sa nu ma ajute??!

I-am explica ca sunt obosita,tocmai ca am prea multe activitati.Nu toate se vad, dar se simt.  I-am propus sa ma ajute macar in timpul sau liber sau o jumatate de ora pe zi.Azi el facea curatenie in baie, maine aseza rufele. Ii dadeam sarcini usoare  si mereu il implicam atunci cand gateam .   Astfel, terminam mai repede toata treaba si petreceam timp impreuna. Ascultam muzica sau vorbeam  si ne faceam planuri.

Nu părea  mereu încântat de aceste lucruri si deseori ajungeam sa ne certam, însă nu am renuntat .M am opus vigilent  nevoii lui de a ieşi  cu  prietenii  sau sa meargă  la fotbal   . Poate amenintarile si felul meu strict in care m am opus, l a facut sa si dea seama ca

Ei, astfel a inceput sa intre in sarcinile  lui copilul si treaba prin casă. ţinând  cont ca are 2 zile libere pe săptămâna ,poate face un efort sa ma ajute.

Am inceput sa fiu  mai atentă  cu el, sa fiu mai drăgăstoasă si sa am grijă  de mine mai mult si sa tin mai mult la conceptul de familie unita. Amandoi suntem implicaţi  ,iar eu cand il vad ca ma ajuta, isi poate lua cateva ore cu prieteni…

Doamnelor, voi la ce trucuri apelati ca soţii  voştri  sa va ajute in gospodarie??

 

Lasă un răspuns

