Fără categorie

Iubeste romaneste cu Blue Air

Si pentru ca astazi este o zi in care promovam dragostea romaneasca , am decis sa va impartasesc experienta mea alaturi de cea mai minunata companie aeriana. 

Pot sa sustin ca a fost „dragoste la prima vedere ” si nu mi-au trebuit decat 3 ore de zbor,pentru inceput.. Anglia -Romania.

Pana sa aleg calea zborului,mi-au trebuit cativa ani de experienta cu autocarul sau masina personala. Nimic mai obositor si solicitant.

Pentru ca aveam nevoie de relaxare si siguranta,am decis sa caut o alta cale.. #BlueAir mi-a oferit siguranta,relaxare si confortul de care aveam nevoie. Cel mai fericit a fost copilul meu,care a fost fascinat de avion si  insotitoarele de zbor. Timpul petrecut cu familia ,fara griji si stres este cea mai minunata realizare in aceasta perioada .

De ce sa alegi Blue Air? Simplu. Alege compania aeriana care te inspira,iti ofera incredere si multiple avantaje.

Am bifat faptul ca avem un bagaj de mana gratuit destul de generos, atat la kg – 10 , cat si la dimensiuni 55*40*20. Mancarea este gustoasa , iar personalul permisiv si mereu dispus sa te ajute. Si sa nu uit, bomboanele mentolate sunt fantastice.

In doua saptamani am avut trei zboruri.. Cred ca asta demonstreaza faptul ca am fost un client multumit si voi continua sa aleg calitatea.

blue-air-logo

Lasă un răspuns

