Fără categorie

Lego si Usborne pentru o zi speciala

Când eram copil ( deşi uneori mă simt şi acum ) , aveam două zile din an pe care le aşteptăm cu drag : ziua mea de naştere şi 1 Iunie – ziua copilului . Poate că nu primeam mereu ceea ce îmi doream , însă mama avea grijă mereu să mă simt special . O ieşire în parc cu alţi copii, baloane , vată de zahăr şi cărţi.. o  alegere  perfectă .

Eu sunt o mama a doi copii, ce abia aşteaptă această zi . Nu ştiu ei prea multe despre această zi , însă vreau să aleg ceva trainic şi de efect. Cadourile de 1 Iunie  la care m-am gandit sper sa inspire si alte mamici să aleagă ceva educativ şi de calitate.

Ma opresc la carti educative Usborne , despre care ştiu că farmecă orice suflet . Grea decizie , pentru că sunt o mulţime de modele. Ce mă sfătuiţi să aleg ? Voi ce aţi alege ?

Cred că mă opresc la pasiunile fiecăruia.. O carte despre spaţiu ”Look inside Space ” şi animale ”First Enciclopedya of animals” , pe care le-am găsit cu 10% reducere în magazinul online Dwyn Shop .

harpercollins-look-inside-space-91961.jpegharpercollins-first-encyclopedia-of-animals-91930.jpeg

Pe langa aceste carti, m-am gandit si la jucarii LEGO. Recunosc , avem ocazia să le luăm la reducere între 16% – 34% , ceea ce este minunat. Chiar şi eu sunt încântată şi contruim împreună . Avem mereu concursuri.. cea mai frumoasă construcţie va câştigă o prăjitură . Bineînţeles că cei mici au imaginaţia bogată şi sunt câştigători.lego-lego-friends-41129-amusement-park-hot-dog-van-90678Atenţie, au o gama largă de produse şi oferă seriozitate , calitate şi promptitudine . Poate cumpărăm şi tăticilor ceva , că şi aşa ne plângem că se poartă că nişte copii.. Măcar să se bucure de acest statut .

Sper ca si tu ai ales deja cadoul ideal . Timpul trece repede.

Lasă un răspuns

